POZOR! Jedná se pouze o archivní web, nový web naleznete na www.zsbt.cz
  O organizaci

mapaskolstvi.cz
  Vyhledávání

Vyhledat text

Počet zobrazených článků: 15 (z celkem 987 nalezených)

Tak jsme se dočkali! 30. května v půl osmé ráno – jsme za předem objednaného krásného počasí - vyrazili na školní výlet. Autobus nás spolehlivě dopravil na místo určení. Naší první zastávkou byla Kunětická hora.

| Autor: Mgr. Eva Kukalová | Vydáno dne 22. 06. 2017 |

Stejně jako v minulých letech jsme se letos zapojili do celorepublikové běžecké akce s názvem T-mobile olympijský běh. Tímto 1 km dlouhým během slavíme Mezinárodní Olympijský den.

(Celý článek...)

| Autor: Mgr. Jana Kňourková | Vydáno dne 21. 06. 2017 |

Ke konci školního roku, přesně v první letní den, se chodníček před družinou proměnil v obří plochu na naše malování. Tématem byla "Letní koupačka" a my se na to vrhli bez váhání. Malířskými potřebami byly obyčejné barevné i bílé školní křídy.

| Autor: Eva Karlová, DiS. | Vydáno dne 21. 06. 2017 |

Děti z výtvarného kroužku a další zájemci o výtvarné umění navštívili ve středu 22. 6. Hradec Králové. Hlavním cílem výletu byla nově zrekonstruovaná Galerie moderního umění.

| Autor: Mgr. Kateřina Poživilová | Vydáno dne 21. 06. 2017 |

Pohádka o vychytralé kmotře lišce, která přelstila i kobližka, byla poslední pohádkou školního roku. A jaké poučení z pohádky vyplynulo? Namyšlenost se většinou nevyplácí.

Foto ZDE

| Autor: Markéta Jáklová, DiS. | Vydáno dne 21. 06. 2017 |

Se závěrem školního roku skončil i letošní projekt sportování v mateřské škole. Sportovní školička každoročně připravuje pro děti několik lekcí sportování, které probíhají v tělocvičně základní školy. Nejde o výkon, ale chuť zasportovat si, vyzkoušet si různé druhy sportovního nářadí a náčiní.

| Autor: Markéta Jáklová, DiS. | Vydáno dne 20. 06. 2017 |

Jak ten čas letí. Není to tak dávno, co přišli k zápisu do mateřské školy a už jsou z nich téměř školáci. Pasování na školáky probíhalo v odpoledních hodinách za přítomnosti rodičů.

(Celý článek ... )

Blížící se konec školního roku avizují školní výlety. Naše třída se letos, 9. června, vydala na cestu vlakem s jasným cílem. Ocitnout se v ráji. A tak jsme se, jako v pohádce, vypravili za sedmero řek a sedmero hor...Tedy to už trochu přeháním, ale cíl naší cesty měl opravdu poněkud pohádkový název - Sedmihorky.

(Celý článek...)

| Autor: Mgr. Miluše Senetová | Vydáno dne 19. 06. 2017 |

Po probuzení dne 7. 6. jsme byli všichni vzrušení a plní očekávání, co zažijeme na našem posledním školním výletě.

(celý článek...)

| Autor: Mgr. Kateřina Poživilová | Vydáno dne 15. 06. 2017 |

A je to tady!  Jedeme do Prahy na Hurvínka :-)! I když do soutěže o nejlepší projekt na téma „Prevence zubního kazu“ dorazilo velké množství projektů, odborná porota 11. května vybrala jako vítězný právě ten náš. A nastal tedy den, na který jsme se všichni těšili.

| Autor: Mgr. Pavlína Hylmarová | Vydáno dne 14. 06. 2017 |

Je pondělí odpoledne 5. června  a my vyrážíme na školní výlet do Malé Skály. Počasí nám (i přes katastrofické scénáře přívalových dešťů a nízkých teplot) zatím přeje, takže se moc těšíme a úspěšně dorážíme do Malé Skály. Míjíme řeku Jizeru, Pantheon, hrad Vranov, v dálce vidíme Suché skály a hrad Frýdštejn.

| Autor: Mgr. Dana Rejlová | Vydáno dne 14. 06. 2017 |

Dne 12.6. 2017 se žáci sedmé, osmé a deváté  třídy  zúčastnili nácviku první pomoci pod vedením studentů  z VOŠZ a SZŠ v Trutnově v rámci projektu "Člověk – tvor neznámý".

| Autor: Ing. Pavlína Minářová | Vydáno dne 14. 06. 2017 |

Ve dnech 13. a 14. června 2017 proběhne druhé kolo soutěže ve sběru papíru. Svázaný (a nejlépe i zvážený) papír můžete odevzdávat ráno od 7-7.40 hodin a odpoledne od 14 do 16.30 hodin. Pokud vozíte sběr přímo na Verdek, nezapomeňte nahlásit jméno dítěte a třídu, kterou navštěvuje. Těšíme se na Vaši účast.

| Autor: Mgr. Miluše Senetová | Vydáno dne 12. 06. 2017 |

V úterý 6.června 2017 naši školu navštívila Systema Trutnov, z. s., která žákům ze 6., 7., 8. a 9. třídy přišla pohovořit, jaké nástrahy okolo nás mohou číhat, a také jak při nich postupovat a jak se bránit.

| Autor: Kristýna Bielicová, DiS. | Vydáno dne 09. 06. 2017 |

Děti z mateřské školy vyrazily autobusem na výlet do Ratibořic. Jako první jsme šli do mlýna, kde nás přivítal mlynář s panímámou mlynářkou s jejich zpěvy a říkadly.  Po prohlídce celého areálu jsme se už trochu uťapkaný vrátili zpět k zámku. Na zámku nás čekalo milé přivítání s paní kněžnou a její schovankou. Věříme, že se výlet líbil nejenom nám dospělým, ale i dětem.

Foto ZDE

| Autor: Markéta Jáklová, DiS. | Vydáno dne 09. 06. 2017 |

Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.
Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.